تحميل أفلام 2011 , تحميل اغاني , تنزيل أفلام عربي , أفلام مترجمة , ترجمة أفلام , افلام اجنبي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تحميل أفلام 2011 , تحميل اغاني , تنزيل أفلام عربي , أفلام مترجمة , ترجمة أفلام , افلام اجنبي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل

Sweet November
brave_heart
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
brave_heart

brave_heart

Number of posts : 12

الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE  ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل Empty
مُساهمةموضوع: الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل   الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE  ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل Icon_minitime4/2/2008, 7:57 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اصدقائي اعضاء المنتدي الكرام
احيانا يكون هناك فيروس اسمه copy .EXE وهو فيروس مزعج يؤثر علي ويندوز XP ولما تتيجي تفتح اي بارتيشن لا تستطيع ويظهر لك رسالة can't find copy.exe file وهو ما يجعلك احيانا تقوم بفتح الملفات عن طريق الضغط يمين بالماوس واختيار فتح ، كذلك لما يكون عندك فلاشه عليها الفيروس فانه لا يمكن لك ان تفتحها، والحل هو ان تستخدم هذا البرنامج ، وهو Removal وهو موجود علي هذا الرابط
جرب ولن تندم واضغط هنا
Spoiler:
وتفضلو اخوتي بقبول وافر التحيه
Sweet November
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Sweet November

Number of posts : 1194

الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE  ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل Empty
مُساهمةموضوع: رد: الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل   الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE  ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل Icon_minitime6/2/2008, 8:29 am

الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE  ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل CLx74931
https://kenow878.yoo7.com
m_samir
عضو جديد
عضو جديد

Number of posts : 54

مُساهمةموضوع: رد: الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل   الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE  ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل Icon_minitime6/2/2008, 12:54 pm

thank you
http://www.4shared.com/file/40770494/ab33b7ab/__online.html?s=1
VicToR82
عضو جديد
عضو جديد

Number of posts : 54

مُساهمةموضوع: رد: الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل   الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE  ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل Icon_minitime7/2/2008, 9:13 am

thaaaaaaaaaaaanx
henkasha
عضو نشيط
عضو نشيط
henkasha

Number of posts : 117

مُساهمةموضوع: رد: الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل   الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE  ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل Icon_minitime9/2/2008, 10:51 pm

مشكووووووووووور
s3od7777

Number of posts : 32

مُساهمةموضوع: رد: الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل   الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE  ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل Icon_minitime20/2/2008, 10:32 pm

الله يسلمك ............... ومشكوووووووووووور

الغاليين أعضاء المنتدي :) لو كان عندك فيروس copy.EXE ومش عارف تعمل ايه !!! انا عندي الحل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-